İstanbul'da İngilizce Kursları


İstanbul'da genel İngilizce, iş İngilizcesi, havacılık İngilizcesi, çocuklar için İngilizce, ESP (özel amaçlı İngilizce), IELTS, TOEFL, TOEIC, KPDS, ÜDS, LYS, PROFICIENCY, TUS, BULATS gibi sınavlara hazırlık, yurtdışı eğitim danışmanlığı, Au Pair, Work & Travel konularında hizmet veren, ücretli, ücretsiz, tüm kurumların (bazı sanal dersaneler de dahil) bir listesini hazırlamaya çalıştım. Her birinin matematiksel olsun, hipnozla olsun, dilbilgisine dayalı ya da konuşmaya yönelik olsun İngilizce eğitim anlayışı, ücret, kalite, konuşturma veya öğretme süresi teklifleri birbirinden farklı. Liste alfabetiktir, hiçbiri benim tavsiyem olduğu veya yöntemini tasvip ettiğim anlamına gelmez, isimlere tıklayarak kurumların websayfalarına ulaşabilir, gerekli bilgiyi kendilerinden edinebilirsiniz.

Akademia Lingua Avrupa Dilleri Öğretim Merkezi
American English Group 
American Time 
Amerikan Kültür Derneği Dil Okulları
Bakırköy İngilizce Birebir İngilizce 
Berlitz Language Center
Boğaziçi İngilizce Eğitim Kurumları 
Bridge English Center 
British Council 
Listenin devamındaki 70 kadar kurumu görmek için tıklayın.


British English 
British Eurolang European Language & TOEFL Center
British Side English Language School
British Street Language School
British Time 
Cambridge Language Centre 
Carl Duisberg Türkiye 
City of London College Türkiye
Dialogue İngilizce & Almanca Yabancı Dil Kursları 
Dilfem English Centre 
Dilko Eğitim Kurumları 
Dilmer Dil Öğretim Merkezi
Discover English 
DM Dünya Dilleri Merkezi 
Dragoman Akademi 
EEC-Anglo Dil Eğitim Kampı
EF Education First 
Efektif İngilizce Eğitim Danışmanlık 
EFINST Dil Okulu 
English Campus Language & Culture Centre
EnglishColic Language Schools 
English Time Dil Okulu & Yurtdışı Eğitim Danışmanlığı 
EnglishTown.com 
ESLI English As a Second Language International 
Full English 
Gayrettepe İngilizce 
Happy English Dil Kursları 
Inlingua İstanbul 
InterOkul.com 
İLM İstanbul Lisan Merkezi Toefl Test Center
İSMEK İstanbul Büyükşehir Belediyesi Sanat ve Meslek Eğitimi Kursları 
Just English Language & Toefl Center 
Kensington Academy London 
Konuşarak Öğren 
London House Uluslararası Dil Okulu 
Maksimum Akademi Grup İstanbul 
Marla Dil Merkezi
Marmara Dil Merkezi 
MÜSEM Marmara Üniversitesi Sürekli Eğitim Merkezi Yabancı Dil Kursları 
Nişantaşı İngiliz Kültür Derneği Dil Okulları 
NLP GRUP Eğitim & Danışmanlık 
Oxford English House 
Oxford House College İstanbul 
Ozan Dil 
Özel Boğaziçi İngilizce Kursları
Perfectionist English 
Prep2Go Language Schools 
Prestige English 
Rennert İstanbul 
Sandwich Method 
Study Zone International
Speak English 
Speaking Parrot School of English 
Speak Up İngilizce Dil Eğitim Merkezi 
Spoken English 
T.C. Milli Eğitim Bakanlığı İstanbul Halk Eğitim Merkezleri Listesi 
Tepum English 
The Best English 
Time Turkey 
Transdil 
Türk - Amerikan Derneği İstanbul 
Wall Street Institute School of English 
Yes English 

0 yorum:

Yorum Gönder