İngilizce Blog Yazıyorum




Aşağıdaki haber İngilizce Kaynak Sitesi Facebook sayfasındaki "İngilizce Blog Yazıyorum" etkinliğinin haberidir. Etkinlik sayfasını görmek için tıklayın.

Tüm İngilizce Kaynak Sitesi takipçileri, öğrencilerim ve özellikle İsmek öğrencilerimin dikkatine!!!


İngilizce yazma becerilerinizi geliştirme adına hepinizi İngilizce blog tutmaya davet ediyorum. İsmek öğrencilerimden Başak'ın henüz başlamış olduğu gibi bir blog sitesi hazırlayıp, bloguna günlük tadında düzenli şekilde İngilizce bir şeyler yazan herkese sınavda bol kepçeden notlar vereceğim (öğrencim olmayan arkadaşlara da bloglarını tanıtma fırsatı, ve vakit buldukça ücretsiz düzeltme veya tavsiyelerde bulunma hizmeti). Bloglarını hazırlayanlar buradan bizimle paylaşabilir, böylece bir sinerji oluşturur, bildiklerimizi birbirimize öğreterek yeni şeyler öğrenir, yanlış bildiklerimizi düzeltir, hatta yeni insanlarla tanışır arkadaşlıklar kurabiliriz. İngilizce yazma yeteneklerinizi geliştirmek için ben bir İngilizce öğretmeni olarak bunu tavsiye ederim, vakit buldukça kontrol edip tavsiyelerde bulunurum. Hem İngilizce öğrenen herkese motivayon sağlayacak bir aktivite olduğunu düşünüyorum. Hepinize şimdiden başarılar.
Saygılar.

Rıdvan Şoray

0 yorum:

Yorum Gönder